SvenskEnglish
 
I Guideline tar vi kundeservice på alvor. Vårt mål er å være den beste aktøren på markedet i god, rask og effektiv service. Fornøyde kunder betyr alt for oss.
 

GUIDELINE INSTANT-EXPRESS SERVICE

Vi vet hvor frustrerende det er når uhellet er ute og du selvforskyldt knekker en stang, eller at fiskekameraten din tråkker på stangen. Når du kjøper en Guideline stang får du derfor med vår I-Express service. Vi sørger da for at du raskt og enkelt får en ny stangdel, hvis ulykken er et faktum og uansett hvordan skaden har skjedd. Hva gjør du? Ta med stangen til din nærmeste Guideline forhandler for å vise frem den ødelagte delen å bestille ny. Forhandleren bestiller den nye stangdelen og vi sender denne til butikken, så lenge den finnes på vårt lager. Reaction stenger må leveres komplett med futteral og stangtube for erstatning. Reaction stenger har livstidsgaranti mot matrial- og kontruksjonsfeil. 
    

 PRIS STANGDELER

  NOK NOK
STANGMODELL Enhånds Tohånds
Reaction FRS 1399 1899
LXi - LXi T-pac 750 800
RSi - RS V2 700 -
Fario CRS/Classic - LPXe 650 700
Elevate - Exceed 500 600
EXP4 - Kispiox - Epik 450 550
SPIN LPXe - Expedition - 550
+EXTRA FÖR BUTTSEKTI0NER 100 100

* Prisene inkluderer alle kostnader inom Europa.
* Spare parts for Switch rods have the same rate as double hand spare parts.
* Observera att det är en högre kostnad för buttdelar där handtag och rullfäste sitter.

ANDRE PRODUKTER og REKLAMASJON

For reklamasjon på grunn av material eller produksjonsfeil, ta kontakt med din forhandler.
Guideline vil evaluere skaden og erstatte produktet i.h.t. kjøpsloven. Kvittens må alltid bifogas. 

Har du en fluesnelle som trenger deler/service? På denne siden finner du skisser med delenummer.
 

SERVICE OG REPARASJON

På kontoret på Skjetten tar vi i mot service på stenger. Arild Blomfeldt og Glenn Sørvik er erfarne fluefiskere som kan utstyr og gjerne utfører reparasjoner for deg. Alle slike saker skal avtales med oss på forhånd via mail eller tlf. Utbedringer utføres mot betaling.
 

HVORDAN


Reklamasjons- og garantisaker skal gå gjennom din forhandler. I noen tilfeller er dette ikke praktisk mulig pga. store avstander og kjøp på nettbutikker, etc. Du kan kontakte oss på post@guideline.no
eller på tlf. 63 84 94 00.

For innsending av produkter benyttes besøksadressen når du sender som bedriftspakke (2) og postadressen når du sender som brev eller norges-/servicepakke (3).
NB! Verdigjenstander bør sendes som pakkepost.



Klikk på ikonet til venstre for å laste ned skjema for reklamasjon/service.




Besøksadresse:

GUIDELINE AS

Trondheimsveien 36
2013 Skjetten
Postadresse for Privatkunder:

GUIDELINE AS
Postboks 135
2026 Skjetten